Friday, December 15, 2006
ARRETA ETA MOTIBAZIOA
Arreta eta motibazioa oso faktore garrantzitsuak dira ikasteko eta urritasun mentala duten pertsonek gutxitan izaten dituzte ezaugarri hauek. Ikaskuntzarako motibazioak duen garrantziari dagokionean, urritasun mentala duten pertsonek motibazio horri euts diezaioten, komenigarria izango litzateke berriz gogoratzea ondo egin dituzten zereginak komenigarria dela , beren buruarengan duten segurtasunarekin eusteko edo segurtasun hori hobetzeko. Gisa horretako proposamenak ondoko hauek dira:
- Irakatsitakoa motza izan beha da amaierataz gogoratu ahal daitezen.
- Dagoeneko menperatzen dituzten jarrerengatik abiatu behar dute, arrakasta zer den frogatzeko aukera izan dezaten.
- Asimilatu gabeko proposamenetan eta berriak direnetan eskeini behar dute beharrezko laguntza guztia.
- Aldizka errepikatu behar dituzte jarduerak ikaskuntzei eusten laguntzeko eta denboran finfatu ahal izateko.
- Egin dena baloratu behar dute eta ez egin ez dutena.
- Landutako edukiak inguru esanguratsuekin eta funtzionalekin, eta ez isolatutakoekin, lotu behar dituzte
- Irakatsitakoa motza izan beha da amaierataz gogoratu ahal daitezen.
- Dagoeneko menperatzen dituzten jarrerengatik abiatu behar dute, arrakasta zer den frogatzeko aukera izan dezaten.
- Asimilatu gabeko proposamenetan eta berriak direnetan eskeini behar dute beharrezko laguntza guztia.
- Aldizka errepikatu behar dituzte jarduerak ikaskuntzei eusten laguntzeko eta denboran finfatu ahal izateko.
- Egin dena baloratu behar dute eta ez egin ez dutena.
- Landutako edukiak inguru esanguratsuekin eta funtzionalekin, eta ez isolatutakoekin, lotu behar dituzte